piątek, 3 maja 2013

Mysikrólik i Elis

Jesteśmy, żyjemy. Mysikrólik i Risa przeszły operacje, wyglądają zupełnie inaczej niż na powyższych zdjęciach, a Elis dostała tylko buty bo inne zmiany były nie do przyjęcia;p
Moje lalki się zmieniają, a ja jakoś nie mam chęci ani motywacji tego wszystkiego pokazywać... Uzbierało mi się materiałów na... 4 tutoriale DIY i jeden wpis poglądowo-porównawczy.



Ostatnio zupełnie pochłonęła mnie fotografia i szycie dla ludzi. Raz wypożyczam ubrania do zdjęć, raz fotografuję, raz nawet organizowałam całą sesję... Uwielbiam to:))
Sukienka Mysikrólika i spódniczka Elis powstały z resztek materiałów, z których szyłam duże rzeczy. Na potrzebę uporządkowania tych ostatnich zrobiłam stronę na Facebooku, wszystko ładnie ułożone w odpowiednich albumach. Może w przyszłości będzie też kącik "miniaturowy" (gdy będę miała czym się chwalić;p) Na razie zapraszam do odwiedzenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz