sobota, 30 marca 2013

Nowa Elis:)

Skończyłam robić kolejnego wiga, znów wygląda jakby przeżył wojnę ale tym razem to prawda, z grzywką stoczyłam na prawdę ciężką walkę... Szczegóły w swoim czasie, teraz nowa Elis może... poznać Mysikrólika.
Przyczajenie...

 Wyjście z ukrycia:)

Nieśmiałe spojrzenie

Przedstawienie

 Ponoć pierwszej oceny dokonujemy w ciągu kilku sekund;p

Nawiązanie kontaktu wzrokowego;p
* * *
Ta sztywność stawów mnie dobija... na szczęście czekamy na obitsu (dwa typu hard cyc). A od zająca dostaną buty, wszystko od Mimiwoo;p
Elis po przemianie stała się moją ulubioną, ukochaną lalką, teraz dopiero na prawdę cieszę się, że ją mam... Wcześniej nie byłam do końca przekonana ale postanowiłam dać jej szansę, zrobić drugi wig, zmienić chipy... pewnego dnia pojawił się pomysł i... poszło z górki. Jeśli lalka może mieć osobowość to nowa Elis ma w sobie coś z sarenki, która uciekła z lasu ^^ Może nie jest idealna ale wygląda dokładnie tak, jak chciałam, nie mogę się napatrzeć, już ma kilka nowych ubranek
* * *
Zgłosiłam się 
konkursevil02.JPG

2 komentarze:

  1. podziwiam Cię za to robienie wigów :D ja bym nie miała cierpliwości >.>

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wig wygląda jak kupny *_* Twoja panna ma powalające spojrzenie ;)
    zajrzysz do mnie? http://pullip-oczami-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń