środa, 8 maja 2013

Pullip wig tutorial DIY

Uwaga, dużo zdjęć! Jak zrobić wig, krok po kroku:)
Zebrałam się w sobie i obrobiłam zdjęcia z tworzenia peruczki, dzisiaj tylko obrazki, podpisy dodam w wolnej chwili:p Cofnijmy się w czasie, do Elis w wersji surowej...




Pierwsza przymiarka. Tego etapu szczerze nie znoszę, tyle pracy, a wig wygląda jak mop. Tak na prawdę jesteśmy dopiero na półmetku:) Włosy trzeba przyciąć i ukształtować, aby przylegały do głowy lalki. W tym celu znowu zakładam wig na drewnianą kulę...
Druga przymiarka...
Zobacz, jaka jestem śliczna^^
Niestety, tylko przez chwilę...
Wcale nie jest dobrze;p Grzywkę trzeba wycieniować (zbyt gęsto przyszyłam paski włosów nad czołem).
Znowu drewnana kula, żelazko, wrzątek... Na lekko wilgotne włosy zakładamy gumki, które zdejmujemy, gdy wyschną aby fryzura ładnie się utrwaliła.
Znowu przymiarka... mam dość, sięgam po trwały lakier do włosów. Dobrze jest się posłużyć znów drewnianą kulą, a na głowie lalki tylko ostatecznie "dopieścić" fryzurkę aby nie potrzebnie nie narażać jej na  niebezpieczeństwo. Uwaga na buzię lalki!!! Nie może zostać spryskana lakierem, zakrywamy ją. Po całej operacji profilaktycznie przemyć lalce buzię wilgotną ściereczką. Ewentualne pozostałości lakieru mogą odbarwić plastik!!!


Gotowe^^ Można uczesać warkoczyk..
... lub dwa...
...albo rozpuścić włosy.
A Mysikrólik przymierza zielony wig
Uff... koniec! Jak Wam się podoba?

Już wkrótce
- obitsu
- picco neemo
- poprawa chipów
Dodaję zakładkę Tutorials, gdzie będzie spis różnych przydatnych informacji zza kulis lalkowego życia:)

3 komentarze:

  1. Fajnie ci wychodzą te wigi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. omg zazdroszcze cierpliwosci :P!
    ja bym nie mogla tak przyszywac wlosow xD..
    faktycznie fajny efekt koncowy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Można jeszcze zmatować wig płynem zmiękczającym do tkanin. Wystarczy wlać do miski i włożyć wig i zostawić na 3-4 dni. Potem wszystko opłukać :)

    OdpowiedzUsuń