czwartek, 14 lutego 2013

Zielony wig

Zabrałam się ostatnio za robienie wiga, w tym celu zamówiłam pierwszą lepszą ludzką perukę. Kolor miał być zbliżony do oczu Elis, a jest bardziej zielony niż trwa. Możliwe nawet, że spełnia jakieś kolorystyczne normy ubioru pracowników drogowych bądź innych, którzy muszą być dobrze widoczni;p Nie jestem nią zachwycona, błyszczy się i jest jakaś niewyraźna przez te białe pasemka ale... na próbę się nada;p
 Potrzebujemy:
łysej lalki
ludzkiej peruki
igły z nitką w kolorze włosów
materiału np dziecięcych skarpetek;p
nożyczek i kleju
Perukę rozprułam na kawałki
Ze skarpetki łatwo zrobiłam czapeczkę, do której przyszywa się włosy.
Aby czapeczka się nie zwijała i była sztywniejsza posmarowałam ją klejem (zabezpieczając wcześniej głowę lalki folią. Po wyschnięciu przyszywałam włosy...
Obecnie został mi jeszcze czubek do wykończenia, jedno popołudnie i wieczór mi nie starczyło
Ciąg dalszy nastąpi:)
Edit: końcowy efekt
 obcięłam grzywkę, poskromiłam czuprynę aby przylegała do lalkowej głowy
 

4 komentarze: