poniedziałek, 4 lutego 2013

Dwa maleństwa | Two little dals

Przedstawiam Wam mojego małego gościa - little dal Puki. W tych oczkach można się zakochać^^ Lagoona nie omieszkała się z nią przywitać
Mała Puki jest już gdzieś w drodze do swojego nowego domu.
A ja... z radości, że zdałam pewien wstrętny egzamin zdecydowałam się zaadoptować małą Risę:) Moja!
Od jakiegoś czasu gapiła się na mnie z pudełka z półki na przeciwnej ścianie pokoju, podchodziłam pogapiłam się i wracałam do swoich zajęć. Miałam ją sprzedać ale w sumie cieszę się, że nikt jej nie kupił^^
Chciałam zrobić kilka zdjęć ale już baterie się wyczerpały więc tylko taki stary pudełkowy portret.
Edit: Mała wiedźma! Po jednym zdjęciu aparat się wyłączył, mam nadzieję, że to wina (innych) częściowo już rozładowanych baterii...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz