poniedziałek, 26 października 2015

Sprzedam lalki - Pullip Dal Byul for sale

Zdecydowałam, że ostatecznie kończę z lalkowaniem i sprzedaję moją gromadkę. Cieszyły mnie i dodawały kolorów w dość szarym czasie mojego życia, teraz stoją w gablotce i szukają nowych właścicielek, którym mogłyby dać radość i szczęście:)


* Do każdej lalki mam oryginalne pudełko w zestawie
* Do Hermine i Dotori dodaję stojak
* Istnieje możliwość zmiany wigów dla dala i byula
* Każda z dziewczyn ma oryginalny makijaż i chipy
* Obitsu mają magnesy w stopach i podstawki
* Do obitsu dodaję oryginalne dłonie na wymianę
* Wszystkie już niedostępne na Pullip Style
* Lolici stock Hermine TYLKO razem z lalką, nie sprzedaję osobno
* Kontakt MurasakiUsagi[małpa]gazeta.pl

----------------------------------------------------------------------------------------

Byul Hermine
Lalka + oryginalne ciało + stockowy wig + cały kompletny stock
Stan idealny, prawie całe swoje lalkowe życie spędziła w gablotce. Stockowy wig bardzo mięciutki i gęsty, delikatnie zdjęty i ostrożnie przechowywany. Możesz wybrać wig oryginalny lub tęczowy.


----------------------------------------------------------------------------------------

Mysikrólik Dal Dotori
Lalka + hybryda obitsu + oryginalne ciałko + wig + ubranko gratis:)
Stan lalki idealny, brzuch i kolana obitsu chodzą luźno, wymagają uszczelnienia gąbką. Mogę dodać gąbkę jeśli potrzebujesz:). Obitsu HB white z magnesami. W prezencie dodaję ubranko.
 
   
 

----------------------------------------------------------------------------------------

Pullip Paja sprzedana

----------------------------------------------------------------------------------------

Mr Clear
Użyty do zmatowienia 2 lalkowych ciałek (psiknięty 4-5 razy)

----------------------------------------------------------------------------------------

Peruka wig brązowa 8-9"sprzedana

----------------------------------------------------------------------------------------

Buty dla lalek
Idealne na obitsu, stan idealny
- zamszowe brązowe wysokie (zdjęcie)
-  zamszowe za kostkę toffi białe sznurówki sprzedane

- skóra syntetyczna brązowe wysokie, wiśniowe sznurówki + skarpetki
(ze stocku Pullip Merl)

 <--- buty+skarpetki:) 
 
----------------------------------------------------------------------------------------

Dodadki
Maskotki, ubranka, chipy i inne.

----------------------------------------------------------------------------------------

Kontakt: MurasakiUsagi[małpa]gazeta.pl


60 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie sprzedajesz samego stocku od Hermione bo na niego miałabym chrapkę ;) a co się stało, że tak wyprzedajesz? Totalny koniec lalkowania czy może masz w planach jakiś zakup? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile kosztują? Bo podoba mi się Paja. Tylko szkoda że zrobiłaś zdjęcia tylko z zamkniętymi oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz na anna0606goralska.pl@gmail.com

      Usuń
    2. Odpisałam i dodałam do postu zdjęcie z oczami:)

      Usuń
  3. ja napisałam wiadomość i nic nie dostałam... :(
    mogę prosić o ceny?
    angelika1000@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie dostałam więc napisałam maila:)

      P.S Jeśli nie odpowiadam to zostawiajcie adresy - odezwę się:)

      Usuń
  4. szkoda ze wyprzedajesz wszystkie :(:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprosiłabym ceny na hanik3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też ładnie proszę o ceny na
    laelpetrovsky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisane^^

      Odpisałam też na kilka wiadomości, które zawędrowały do SPAMU, nie wiem czemu tam uciekły ale znalazłam;p

      Usuń
  7. cene za dalke poprosze na wiktoria.glyk@gmail.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Peruka dotarła, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. można prosić o ceny lalek i ew. cleara? :D
    lukkja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej napisałabyś mi ceny dostępnych lalek na martyna@mpwik.pl ? Możliwe, że się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Za ile byul hermine ??? :)
    Prosze o odpowiedź na ten email : kiwi-00@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym prosić o wysłanie cen lalek na maila? jagoda.piekarska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    Pilnie poszukuję Akemi - może ktoś wie gdzie mogę kupić ? Z góry dziękuję za pomoc. Proszę na mims@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź na Ebay.com oraz na Pullip Sale, tam często ludzie sprzedają lali:)

      Usuń
  15. Cześć,
    Chciałabym się zapytać czy jest jeszcze możliwość kupna lalki Mysikrólik Dal Dotori?
    Jeśli tak to prosiłabym o napisanie jej ceny {lalki} na e-mail tuniaa13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zainteresowana Byul Hermine

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy Pullip Paja sprzedana? Jeśli nie to w jakiej cenie można ją kupić?
    Email majanowa0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisałam (͡° ͜ʖ ͡°)

    Proszę o odpowiedź na
    majanowa0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny jeszcze dostępne, wiadomości powysyłane:)
    Daga - odezwij się do mnie na maila lub zostaw swojego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Poproszę również o ceny lalek na sara.chojnacka@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja poproszę o ceny lalek na maila: wioletta.bednarczyk@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.
    Są jeszcze dostępne, prawda?
    Można poprosić o ceny brązowych, wysokich bucików, Byul Hermine oraz Dal Dotori? mail Dilli555@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CENY poprosiła bym jest jeszcze możliwość kupna jedenej Karolina.koperek@onet.com.pl

      Usuń
  24. Czy są dostępne jakieś ciuszki dla Pullip? Poproszę o informację: blednica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Poproszę ceny tych ślicznotek na maila karolina.koperek@onet.com.pl Nie zwracam dużo uwagi na cenę. Więc mam nadzieje że którąś z tych pięknotek zdobędę. 😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosiłabym o ceny lalek i wysokich bucików zamszowych :) e-mail: littleayumichan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosiłabym o ceny lalek i wysokich bucików zamszowych :) e-mail: littleayumichan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka jest cena lalki: Byul Hermine? Proszę o info na maila: igaba@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogłabym poprosić cenę dalki? :)
    wdannimsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabym prościć o ceny?
    sylwiasylwia422@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogłabym prościć o ceny?
    sylwiasylwia422@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ceny poproszę na mufinek52@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry chciałabym wiedzieć cenę dala jak pani zobaczy na e-mail wysłałam wiadomość . a jak nie doszła to proszę pisać na : karolina100@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogę poprosić ceny na sally@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogę poprosić ceny na sally@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli Mysikrólik Dal Dotori <3 jest jeszcze to bardzo prosiłabym o kontakt :) brit_12@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Mogę poprosić o cenę Dal Dotori (jeśli jest jeszcze dostępna) :) wikumiku2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Można prosić o cenę MSC jeśli jest jeszcze dostępny? Mój mail to: noelliochan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  40. prosze o ceny na baskam@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  41. proszę o ceny na barbarawilk2005@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. jeśli aktualne to poproszę ceny na www.pulij@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam jeżeli nadal aktualne to prosiłabym ceny na martynaamazurek2003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeżeli nadal aktualne, to poproszę o ceny: n0nam3hir0@gmail.com
    Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeżeli wciąż aktualne to poproszę ceny: paulinkalewkowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. W jakiej cenie byul Hermine

    Mój e-mail Agatawojtys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń