poniedziałek, 26 października 2015

Sprzedam lalki - Pullip Dal Byul for sale

Zdecydowałam, że ostatecznie kończę z lalkowaniem i sprzedaję moją gromadkę. Cieszyły mnie i dodawały kolorów w dość szarym czasie mojego życia, teraz stoją w gablotce i szukają nowych właścicielek, którym mogłyby dać radość i szczęście:)


* Oryginalne pudełko dla bezpiecznej przesyłki
* Dodaję stojak i obitsu z magnesami (tylko zestaw)
* Lalka  ma oryginalny makijaż i chipy
* Obitsu mają magnesy w stopach i podstawki
* Do obitsu dodaję oryginalne dłonie na wymianę
* Wszystkie już niedostępne na Pullip Style

ZOSTAŁA TYLKO DOTORI + buty i Mr. Clear
----------------------------------------------------------------------------------------

Mysikrólik Dal Dotori
Lalka + hybryda obitsu + oryginalne ciałko + wig + ubranko gratis:)
Stan lalki idealny, brzuch i kolana obitsu chodzą luźno, wymagają uszczelnienia gąbką. Mogę dodać gąbkę jeśli potrzebujesz:). Obitsu HB white z magnesami. W prezencie dodaję ubranko.
   
 

----------------------------------------------------------------------------------------

Mr Clear
Użyty do zmatowienia 2 lalkowych ciałek (psiknięty 4-5 razy)

----------------------------------------------------------------------------------------


Buty dla lalek
Idealne na obitsu, stan idealny
- zamszowe brązowe wysokie (zdjęcie)
- skóra syntetyczna brązowe wysokie, wiśniowe sznurówki + skarpetki
(ze stocku Pullip Merl)

 <--- buty+skarpetki:) 
 
----------------------------------------------------------------------------------------

Kontakt: 

  P.S. Tak zaglądam tu jeszcze, poodpisywałam i pousuwałam z komentarzy wasze maile. Zmieniłam adres mailowy, nowy, jak wyżej. Zedytowałam post 23.10.2017

6 komentarzy:

  1. A ile kosztują? Bo podoba mi się Paja. Tylko szkoda że zrobiłaś zdjęcia tylko z zamkniętymi oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam i dodałam do postu zdjęcie z oczami:)

      Usuń
  2. szkoda ze wyprzedajesz wszystkie :(:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Peruka dotarła, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Pilnie poszukuję Akemi - może ktoś wie gdzie mogę kupić ? Z góry dziękuję za pomoc. Proszę na mims@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź na Ebay.com oraz na Pullip Sale, tam często ludzie sprzedają lali:)

      Usuń