sobota, 19 kwietnia 2014

Dreams come true!

Pragnęłam, od kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam... Lotta JSK, sukienka od Innocent World - japońskiej marki znanej z pięknych sukienek (i nie tylko) w stylu lolita fashion.
 http://lolibrary.org/sites/default/files/imagecache/apparelpreview/LottaJSK-nordicblue_0.jpg
Pojawiła się w 2009r w 3 kolorach: Bordeaux, Chocolat i Nordic Blue. Niestety w momencie, gdy ją znalazłam była już wyprzedana na stronie producenta i praktycznie nie osiągalna. Ostatnio widziałam licytację, poszła (używana!) za 450$. Cena zupełnie nie dla mnie, poza tym, sądząc po fasonie, nie wiadomo, jak by na mnie leżała, no i ta japońska rozmiarówka...
Bardzo chciałam mieć tą sukienkę... i mam:) Co prawda troszkę mniejszą ale z śliczną i słodką Byulką Hermine. Kiedyś nie podobały mi się byule, przekonałam się dopiero gdy miałam u siebie na chwilę Byul Paradis



Cudowny stock składa się z opaski na głowę (ciągle spada), narzutki, koszuli, sukienki, pantalonów, pończoch i butów




Byulka szybko zaprzyjaźniła się z resztą gromadki. Sukienka? Dziewczyny zgodnie ustaliły, że będą ją nosiły na zmianę (obecnie ma ją Paja).  Na pocieszenie zrobiłam Hermine fotkę z królikiem, którego (w końcu) skończyłam. Szyłam go na podstawie wykroju od pewnej miłej pani, kosztował mnie masę cierpliwości i trochę zachodu ze znalezieniem wnętrzności;p
  

Życzymy Wam Radosnych i pogodnych Świąt, 
smacznego jajka i dużo wody w Poniedziałek;p

21 komentarzy:

  1. Gratuluję! Uwielbiam tą byulke i stock ma cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Byul to jednak nie mój typ lalki i chyba nigdy się do nich nie przekonam. Ale gratulacje udanego zakupu :)
    I wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ale piękna gromadka :3 Na byul ta sukienka leży idealnie XD Szkoda, że tak rzadko pokazujesz tutaj swoje panienki . _ . Też nie przepadałam za byulami, ale teraz podobają mi się coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam <3 Ostatnia notka była 8 kwietnia, to właściwie nie tak rzadko ^ ^'' Nieważne...

      Usuń
  4. Śliczna sukienka, Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie sukienka dech zapiera zwłaszcza w ludzkiej wersji... Wszystkiego dobrego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Królik pierwsza klasa :) a sukienka jest przepiękna! Nic dziwnego, że wszystkie chcą ją nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt :)
    Sukienka piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Byulka! Uwielbiam model Hermine, ma boską sukienkę.
    A królik jest perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kreacje z Innocent World są przepiękne, gratuluję mini sukienki :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! faktycznie sukienka prześliczna, cieszę się że ją masz, nawet w formie sukienki dla lali. króliczek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten model! Cieszę się, że będę mogła ją oglądać u Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka przecudowna ta sukienka ;www; Nie bardzo podobają mi się byule ale ta jest po prostu śliczna :33

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejciu ^^ śliczna, mi nigdy nie podobały się byule (no dobra, kiedyś lubiłam, ale to inna historia) ale twoja Hermine jest naprawdę urocza :D Sukienka też strasznie mi się podoba, tylko naprawdę ta cena... :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak...szczerze mówiąc nie ma sensu kupować nic z japońskich sklepów bez przymiarki..bo ich rozmiarówka jak wsponiałaś odbiega nieco od naszej.. ;)
    A byulka prześlicznej urody...jakoś Hermine nigdy do mnie zbytnio nie wołała ''kup mnie !!''..ale...tutaj wygląda ślicznie...a jej wig..chyba jest dobry jakościowo..prawda..? Bo z tego co widać ślicznie się układa

    OdpowiedzUsuń
  15. Hermine :) <3 też ją kupiłam ze względu na sukienkę, to chyba najładniejszy stock ze wszystkich Pullipowatych ever :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, uwielbiam ten model! Ma prześliczny stock c:
    http://hello-anise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczek świetny, idealnie pasuje do twoje przeuroczej nowej panny, której Ci oczywiście gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Ja Byule lubię oglądać tylko na zdjeciach, w domu takowej mieć bym nie chciała, ale Hermine jest wyjątkowo piękna, no i ten stock! ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz ślicznego króliczka <3 No i lalkę, uwielbiam takie właśnie w stylu 'vintage'.
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    dynoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń