piątek, 3 sierpnia 2012

Troszkę sentymentu

Znalazłam swoje stare lalki, którymi bawiłam się w dzieciństwie, aż łezka mi się w oku zakręciła... To nic, że są w dość zużytym i skołtunionym stanie, budzą tyle miłych wspomnień, przypomniałam sobię nawet ich imiona, powyżej Ewelinka
Bezimienna mała lalka
Malutka laleczka z porcelany
Lalka księżniczka w oryginalnej sukience
Agatka dżokejka z ruchomymi stawami
 Bezimienna Mulatka, dostałam ją gdy już wyrastałam z zabawy lalkami więc jest w najlepszym stanie
Długowłosa Paulina, miała jeszcze siostrę bliźniaczkę z blond włosami i fioletową sukienką
Uzupełniające ujęcia w negliżu...
Mattel Inc. 1976

Simba Toys Steffi Love
Mattel Inc. 1996 Indonesia
Zdjęcie grupowe...
Stare lalki mają swój klimat i jakąś magię, Monster High nawet im do pięt nie dorastają;p
Odnośnie ostatnich - zostały mi jeszcze ubranka i akcesoria po Rochelle Goyle. Zapraszam:)

2 komentarze: