Zapraszam na mojego nowego bloga!

Zapraszam na mojego nowego bloga!
Kawa z brokatem - Blog o kreatywności, spełnianiu marzeń i nauce języków. Na deser recenzje i coś dla urody

środa, 18 kwietnia 2012

Małolalkowo

Repaint absolutnie mi nie idzie, ogólnie mówiąc nie wiele czasu poświęcam na lalkowe hobby, rozglądam się raczej za dużymi sukienkami. Nosiłam się już z zamiarem skasowania tego bloga ale... nie mogę, czuję, że wrócę tu gdy zdam egzaminy. Co mnie przekonało? Pojawiające się ciągle Wasze komentarze (dziękuję!) i znalezienie swoich lalek z dzieciństwa (kilka klasycznych Barbie) przy okazji porządków. Zakończyły już swoją karierę aktorską w moim dziecięcym teatrzyku, czas na karierę fotomodelek:)
Postaram się im zrobić zdjęcia w najbliższym czasie.
Dzisiaj tylko rzeczy Lagoony poszły pod młotek na >Allegro<

1 komentarz: