Zapraszam na mojego nowego bloga!

Zapraszam na mojego nowego bloga!
Kawa z brokatem - Blog o kreatywności, spełnianiu marzeń i nauce języków. Na deser recenzje i coś dla urody

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Złotóweczka

Wcale nie planowałam nowej lalki. Uciekł mi pociąg i miałam troszkę za dużo czasu więc poszłam do sklepu z "chińszczyzną" (lubię takie miejsca^^) Właściwie już wychodziłam bogatsza o świeczki zapachowe gdy zobaczyłam... wiaderko (!) pełne malutkich porcelanowych laleczek. Zaczęłam przebierać, różne kolory ubranek i odcienie włosków, zrobiło mi się smutno, że tak się tam marnują i psują sobie loczki.
Nazwa towaru: Aniołek
Cena: 1zł
Decyzja: biorę!
Sorry, I'm so sleepy... I bought little porcelain doll:)
 
 
Bardzo dawno temu dostałam podobną malutką  laleczkę, jest już w bardzo opłakanym stanie... jej rączka trzymała się tylko dzięki ubranku:(  Spróbuje to jakoś poskładać ale na pewno nie użyję Aniołka jako części zamiennej...
... razem wyglądają tak słodko:)


1 komentarz:

  1. tez przygarnelam :))
    rowniez nie moglam przejsc obojetnie :)

    OdpowiedzUsuń